twitter
rss

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites
4 Οκτ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές,

Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2021 – 2022 καλωσορίζουμε τους μαθητές και τους γονείς τους στο σχολείο. Ευχόμαστε θερμά, σε όλους υγεία και στους μαθητές μας δημιουργικό ενδιαφέρον στις καθημερινές σχολικές δραστηριότητές τους.

Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

Το σχολείο είναι ο χώρος εργασίας μας, το δεύτερο σπίτι μας και προσφέρει αγωγή και εκπαίδευση με στόχο την ολοκληρωμένη ανάπτυξη της προσωπικότητας κάθε μαθητή. Για να λειτουργήσει ομαλά και αποδοτικά όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς) αποδέχονται και σέβονται τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους.

Ο παρών κανονισμός συντάχθηκε από τον Σύλλογο Διδασκόντων και έχει σκοπό να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις, ώστε να πραγματοποιηθεί αποτελεσματικότερα η εκπαιδευτική διαδικασία και το σχολείο να λειτουργεί ως μια κοινότητα αγωγής, με κοινό στόχο την πρόοδο των μαθητών αλλά και την υιοθέτηση σημαντικών αξιών, όπως η συνεργασία και η αλληλεγγύη, ο αμοιβαίος σεβασμός, η αποδοχή της ιδιαιτερότητας του «άλλου», η ενσυναίσθηση, η πειθαρχία όλων σε κοινούς συμφωνημένους κανόνες, η περιβαλλοντική συνείδηση, η αγωγή υγείας κ.λπ.

Με αυτές τις σκέψεις, σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την εφαρμογή του κανονισμού και ευελπιστούμε στην πρόθυμη συνεργασία μαθητών και γονέων με το προσωπικό του Σχολείου, προκειμένου να διευκολυνθούν οι κοινές επιδιώξεις όλων μας: η αγωγή, η κατάρτιση, η καλλιέργεια και η ασφάλεια των μαθητών.

Ο Διευθυντής

Παπαγεωργόπουλος Αντώνιος – MSc ΠΕ70

 

 

                                       ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

8/θέσιο Δημοτικό Σχολείο   Τρικάλων Διεύθυνση A’/θμιας Τρικάλων
Κωδικός Σχολείου (ΥΠAIΘ) 940008

 

 

 

 

                                                           ΣΤΟΙΧΕΙΑ

 

Έδρα του Σχολείου:  Παπαδιαμαντοπούλου – Κόκκινος Πύργος

 

Τηλέφωνο 2431034593 Fax  2431034593

 

e-mail: mail@17dim-trikal.tri.sch.ghr Ιστοσελίδα : 17dim-trikal.tri.sch.gr
Διευθυντής Σχολικής Μονάδας: Παπαγεωργόπουλος Αντώνιος

 

Υποδιευθυντής: Καρακαξάς Θεόδωρος

 

Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων/Κηδεμόνων: Νιανιάς Χρήστος

 

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 17ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  1. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ σελ. 3
  2. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΜΑΘΗΤΩΝ σελ. 4
2.1. Φοίτηση σελ. 4
2.2. Άφιξη στο σχολείο σελ. 4
2.3. Προσευχή πρωινή συγκέντρωση σελ. 5
2.4. Διάλειμμα σελ. 5
2.5 Αποχώρηση από το σχολείο σελ. 6
2.6. Επισκέψεις γιορτές σελ. 7
2.7. Συμπεριφορά Αγωγή σελ. 7
2.8. Εξωσχολικά αντικείμενα σελ. 8
2.9. Παιδαγωγικός έλεγχος σελ. 9
2.10 Επίδοση και αξιολόγηση μαθητών              σελ. 10

 

  1. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ σελ. 11
    • Σχολείο Γονείς-Κηδεμόνες σελ. 11
  • Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων σελ. 11
  • Σχολείο Φορείς σελ. 12
  • Σύλλογος Γονέων            σελ. 13
  • Σχολικό Συμβούλιο     σελ. 13
  • Σημασία της σύμπραξης όλων       σελ. 13
  1. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

ΑΠΟ ΠΙΘΑΝΟΥΣ  ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ                                           σελ. 14

  1. Διαδικασίες διασφάλισης της εφαρμογής του Ε.Κ.Λ   σελ. 15
  2. Ενδοσχολική βία – πολιτική αντιμετώπισης από το Σχολείο σελ. 16
  1. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Το ημερήσιο διδακτικό ωράριο, διαμορφώνεται ως εξής:

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • υποδοχή των μαθητών στο σχολείο: 08:00- 08:15
  • έναρξη 1ης διδακτικής περιόδου: 08:15
  • λήξη υποχρεωτικού προγράμματος- αποχώρηση μαθητών: 13:15 (εξάωρο)

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

(μόνο για τους μαθητές του σχολείου που συμμετέχουν στο Ολοήμερο)

  • έναρξη λειτουργίας των δραστηριοτήτων Ολοήμερου Προγράμματος: 13:15
  • λήξη των δραστηριοτήτων Ολοήμερου Προγράμματος: 15:00

Η κατανομή των διδακτικών ωρών και των διαλειμμάτων του σχολείου, καθώς και η διάρκειά τους, παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα:

ΩΡΕΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ  
07:15 – 08:00 45΄ ΠΡΩΙΝΗ ΖΩΝΗ
ΠΡΩΙΝΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
08:00- 08:15 15΄ Υποδοχή μαθητών
08:15- 09:40 85΄ 1η διδακτική περίοδος
09:40- 10:00 20΄ Διάλειμμα
10:00- 11:30 90΄ 2η διδακτική περίοδος
11:30- 11:45 15΄ Διάλειμμα
11:45- 12:25 40΄ 5η ώρα
12:25- 12:35 10΄ Διάλειμμα
12:35- 13:15 40΄ 6η ώρα
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
13:15- 13:25 10΄ Διάλειμμα
13:25- 14:00 35΄ Φαγητό – Ξεκούραση
14:00- 14:15 15΄ Διάλειμμα
14:15- 15:00 45΄ 1η ώρα (ΛΗΞΗ)
15:00- 15:15    
15:15- 16:00 45΄ 2η ώρα

Οι γονείς – κηδεμόνες των μαθητών που είναι εγγεγραμμένοι στο Ολοήμερο Πρόγραμμα δηλώνουν από την αρχή της σχολικής χρονιάς την ακριβή ώρα αναχώρησης από το σχολείο στις 15:00.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, για την ασφάλεια των παιδιών έχει καταρτιστεί σχέδιο διαφυγής και γίνονται ασκήσεις ετοιμότητας.  

  1. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΜΑΘΗΤΩΝ
  • Φοίτηση

Η    φοίτηση   των    μαθητών,   σύμφωνα   με    την    ισχύουσα   Νομοθεσία,    είναι

υποχρεωτική.

Οι μαθητές τηρούν το ωράριο του καθημερινού προγράμματος. Ιδίως τηρούν την ώρα έναρξης των μαθημάτων και κάθε άλλης σχολικής εκδήλωσης (πρωινή προσευχή, εορταστικές εκδηλώσεις, παρελάσεις, εκπαιδευτικές επισκέψεις, εκδρομές κ.ά.).

Η απουσία τους από τα μαθήματα δικαιολογείται μόνον όταν συντρέχει σοβαρός λόγος (ασθένεια, έκτακτα οικογενειακά γεγονότα κ.ά.). Σε περίπτωση που ένας μαθητής απουσιάζει, πρέπει να ενημερώνεται ο εκπαιδευτικός της τάξης για το λόγο της απουσίας και όταν η απουσία είναι πολυήμερη ή επαναλαμβανόμενη ενημερώνεται και η Δ/νση του σχολείου.

Κατά την επάνοδο του μαθητή στο σχολείο, μετά από απουσία ασθένειας δύο (2) ημερών, απαιτείται ιατρική βεβαίωση. Όταν η απουσία παραταθεί πέραν των τριών (3) ημερών, απαιτείται ιατρική βεβαίωση που να αναφέρεται η ασθένεια και να διευκρινίζεται με σαφήνεια η δυνατότητα του μαθητή να παρακολουθεί μαθήματα.

Σε περίπτωση που γονέας χρειαστεί, για ειδικό λόγο, να πάρει το παιδί του πριν τη λήξη των μαθημάτων, χρειάζεται να ενημερώσει εγκαίρως -την ίδια ημέρα- τον εκπαιδευτικό της τάξης και τη Δ/νση του Σχολείου.

Για τη συμμετοχή των μαθητών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, καθώς και τις αθλητικές δραστηριότητες του σχολείου, απαραίτητο είναι οι Μαθητές των Α’ και Δ΄ τάξεων να προσκομίσουν εγκαίρως το Ατομικό Δελτίο Υγείας (ΑΔΥΜ). Για τη συμμετοχή των μαθητών σε ορισμένες εξωσχολικές αθλητικές δραστηριότητες θα αποστέλλεται το ανάλογο έντυπο προς συμπλήρωση.

  • Άφιξη στο σχολείο

Η άφιξη των μαθητών το πρωί γίνεται εγκαίρως, από τις 8:00 ως 8:15, από τις εισόδους του σχολείου στον  μπροστινό δρόμο, ώστε να παρευρίσκονται στην πρωινή συγκέντρωση, αφού αυτή είναι η μοναδική ευκαιρία για επαφή και ενημέρωση του συνόλου της σχολικής κοινότητας.

Η είσοδος στο προαύλιο επιτρέπεται μόνο για τους μαθητές και το προσωπικό του σχολείου. Οι ενήλικες που συνοδεύουν τα παιδιά τους, αφού βεβαιωθούν ότι αυτά εισήλθαν στο προαύλιο, παραμένουν έξω από αυτό.

Για λόγους ασφαλείας των μαθητών αλλά και για την ομαλή λειτουργία του προγράμματος οι αυλόπορτες κλείνουν στις 8:15. Εάν κάποιος μαθητής δεν παρευρεθεί στην πρωινή παράταξη και προσευχή, θα μπορεί εφόσον έχει καθυστερήσει δικαιολογημένα,  να έρχεται στο σχολείο χωρίς όμως να παρακωλύει το μάθημα (με την άδεια του διευθυντή και του δασκάλου της τάξης του).

Η επαναλαμβανόμενη καθυστερημένη πρωινή προσέλευση μαθητών στο σχολείο δημιουργεί σοβαρό παιδαγωγικό πρόβλημα στη λειτουργία του τμήματος. Για το λόγο αυτό οι μαθητές που θα προσέρχονται αργότερα από τις προαναφερόμενες ώρες θα
γίνονται αφενός δεκτοί και αφετέρου για να μην δημιουργείται αναστάτωση στο παιδαγωγικό έργο του τμήματος, θα εισέρχονται στην τάξη τους χωρίς να διακόψουν τη ροή του μαθήματος.

  • Προσευχή – πρωινή συγκέντρωση

Πριν από την έναρξη των μαθημάτων πραγματοποιείται κοινή προσευχή των μαθητών και του διδακτικού προσωπικού στο προαύλιο του σχολείου με ευθύνη των εκπαιδευτικών που εφημερεύουν. Αλλόθρησκοι και ετερόδοξοι μαθητές έχουν δικαίωμα να μη μετέχουν στην πρωινή προσευχή, οφείλουν όμως να βρίσκονται στο χώρο του σχολείου.

  • Διάλειμμα

Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος όλοι οι μαθητές βγαίνουν από τις αίθουσες. Ο κάθε εκπαιδευτικός φροντίζει για τον αερισμό και την καθαριότητα της τάξης του και εξέρχεται τελευταίος, αφού κλειδώσει την αίθουσα. Δεν επιτρέπεται η παραμονή των μαθητών στις αίθουσες ή στους διαδρόμους του σχολείου.

Σε περίπτωση κακοκαιρίας οι μαθητές παραμένουν αποκλειστικά σε προστατευμένους χώρους που ορίζονται από τους εκπαιδευτικούς και είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί. Κανένας μαθητής και για κανένα λόγο δεν μένει μέσα στην αίθουσα μόνος του.

Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος δεν επιτρέπεται κανένας ανήλικος ή ενήλικος να παρακολουθεί, να συνομιλεί ή να δίνει αντικείμενα σε μαθητές/τριες του σχολείου από τα κάγκελα του προαύλιου χώρου. Εάν επιθυμεί να δώσει φαγητό στο παιδί του, καλό είναι να παραδίδεται αυτό από τον γονέα/κηδεμόνα σε εφημερεύοντα δάσκαλο του σχολείου.

Για κάθε τάξη έχει καθοριστεί ιδιαίτερος χώρος προαυλισμού, ώστε να αποφεύγονται ατυχήματα. Οι μαθητές οφείλουν να προαυλίζονται μόνο στο χώρο που έχει καθοριστεί για την τάξη τους.

  • οι Α΄ και Β΄ τάξεις στο μπροστινό προαύλιο,
  • η Γ΄ και Δ΄ τάξη στον χώρο που είναι προς τον παραποτάμιο δρόμο,
  • η Ε΄ και Στ΄ τάξη στο γήπεδο μπάσκετ.

Στον προαύλιο χώρο απαγορεύονται τα παιχνίδια με κάθε είδους μπάλα ή μπαλάκια, τόσο στο πρωινό όσο και στο ολοήμερο πρόγραμμα. Οι εφημερεύοντες εκπαιδευτικοί βρίσκονται ένας στο μπροστινό (ΝΑ) και ένας στο πίσω προαύλιο (ΒΔ)

Το διάλειμμα είναι χρόνος παιχνιδιού, ανάπτυξης κοινωνικών σχέσεων αλλά και χρόνος κάλυψης φυσικών αναγκών (φαγητό, νερό, τουαλέτα). Εάν προκύψει οποιοδήποτε πρόβλημα απευθύνονται στους εφημερεύοντες δασκάλους, που βρίσκονται στο προαύλιο και δεν εισέρχονται στους χώρους των γραφείων χωρίς άδεια.
Οι μαθητές οφείλουν να διατηρούν καθαρό το προαύλιο και τα γήπεδα. Μόλις χτυπήσει το κουδούνι για μάθημα προσέρχονται γρήγορα στο χώρο συγκέντρωσης μπροστά από τα Γραφεία με τη σειρά που υπάρχει ανά τάξη και τμήμα. Κατόπιν, πάντα με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών, εισέρχονται με σειρά και προσοχή στις αίθουσες.

Αποχώρηση από το σχολείο

Οι μαθητές σε καμία περίπτωση δε φεύγουν από το σχολείο πριν τη λήξη των μαθημάτων χωρίς άδεια. Αν παρουσιαστεί ανάγκη έκτακτης αποχώρησης κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου (π.χ. ασθένεια), ενημερώνεται ο γονέας – κηδεμόνας για να προσέλθει στο σχολείο και να παραλάβει το παιδί του αφού ενημερώσει.

Οι μαθητές που συνοδεύονται καθημερινά κατά την αποχώρησή τους περιμένουν τον κηδεμόνα τους, ακόμα και αν αυτός καθυστερήσει, και δε φεύγουν ποτέ από το σχολείο ασυνόδευτοι.

Η αποχώρηση των μαθητών από το σχολείο γίνεται ως εξής:

  • Στο τέλος του εξαώρου στις 13:15 (λήξη υποχρεωτικού προγράμματος) όλοι οι μαθητές που ολοκληρώνουν το πρόγραμμά τους αναχωρούν από τις εξόδους του σχολείου ως εξής:
    • οι μαθητές των Β΄, Ε1, Ε2, ΣΤ τάξεων αποχωρούν από την θύρα Α του προαυλίου
    • οι μαθητές των Γ’, Δ΄ & Α΄ τάξεων αποχωρούν από την θύρα Β του προαυλίου.
  • Στο τέλος του ολοήμερου προγράμματος οι μαθητές που είναι εγγεγραμμένοι σε αυτό αποχωρούν από την Θύρα Α του προαυλίου, με την επίβλεψη του εκπαιδευτικού ολοημέρου σύμφωνα με την ώρα αναχώρησης που έχουν δηλώσει οι γονείς-κηδεμόνες τους στην αρχή της σχολικής χρονιάς, δηλαδή στις 15:00.

Η ευθύνη για την ασφάλεια των παιδιών μετά το ωράριο λειτουργίας του σχολείου ανήκει αποκλειστικά στους γονείς-κηδεμόνες. Όσοι από αυτούς συνοδεύουν τους μαθητές κατά την αποχώρησή τους, πρέπει να προσέρχονται έγκαιρα για την παραλαβή τους και να περιμένουν έξω από τις εισόδους του σχολείου.

Κάθε καθυστέρηση στην προσέλευση των συνοδών δημιουργεί κινδύνους για την ασφάλεια των μαθητών που ολοκληρώνουν το πρόγραμμά τους.

Όσοι από τους μαθητές αποχωρούν χωρίς συνοδεία γονέων-κηδεμόνων, πρέπει απαραίτητα να ενημερώνουν τον εφημερεύοντες εκπαιδευτικούς στις θύρες.

Για οποιαδήποτε αλλαγή στο πρόγραμμα οι γονείς θα ενημερώνονται από το σχολείο με γραπτή ανακοίνωση. Οι ανακοινώσεις θα αναρτώνται στον Πίνακα Ανακοινώσεων, στην ιστοσελίδα του σχολείου, καθώς επίσης η επικοινωνία θα γίνεται και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

  • Επισκέψεις – γιορτές

Οι διδακτικές επισκέψεις και οι σχολικές γιορτές είναι μέρος της σχολικής ζωής, βοηθούν στην αποτελεσματικότερη πραγματοποίηση του σχολικού έργου, γι’ αυτό οι μαθητές δεν πρέπει να απουσιάζουν από αυτές, παρά μόνο αν έχουν σοβαρό λόγο.

Οι ώρες προσέλευσης και αποχώρησης των μαθητών παραμένουν αμετάβλητες σε περίπτωση διδακτικής επίσκεψης, ενώ σε περίπτωση γιορτής το ωράριο διαμορφώνεται αναλόγως (π.χ. στις Εθνικές γιορτές ορίζεται η διάρκεια της γιορτής και δε λειτουργεί το Ολοήμερο).

  • Συμπεριφορά – Αγωγή
    1. Οι μαθητές οφείλουν να συμπεριφέρονται με σεβασμό και ευγένεια προς το εκπαιδευτικό προσωπικό, τους συμμαθητές τους και προς όλα τα πρόσωπα που βοηθούν στο έργο του Σχολείου
    2. Κάθε μορφή εκφοβισμού (πρόκληση σωματικού πόνου, διάδοση φημών, απομόνωση από παρέες, προσβλητικά λόγια και μηνύματα, ηλεκτρονικός εκφοβισμός κλπ.) απαγορεύεται αυστηρά, ελέγχεται αυστηρά και αντιμετωπίζεται αναλόγως και κατά περίπτωση από τον εκπαιδευτικό, τον Διευθυντή του Σχολείου ή τον Σύλλογο Διδασκόντων, σύμφωνα πάντα με την εκπαιδευτική νομοθεσία.
    3. Οι μαθητές και οι μαθήτριες οφείλουν να διακρίνονται για την καλή, ευπρεπή και καθαρή τους εμφάνιση. Τις ημέρες που υπάρχει αρκετή ζέστη καλό θα ήταν να έχουν μαζί τους καπέλο.
    4. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων οι μαθητές οφείλουν να τηρούν τους κανόνες της τάξης. Αυτό σημαίνει πως όχι μόνον παρακολουθούν και συμμετέχουν ενεργά στην καθημερινή εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία, αλλά και δεν παρακωλύουν το μάθημα, σεβόμενοι το δικαίωμα των συμμαθητών τους για μάθηση. Βασικό καθήκον κάθε μαθητή είναι η προσπάθεια και η μελέτη.
    5. Η αλλαγή αίθουσας για τη διδασκαλία ορισμένων μαθημάτων πρέπει να γίνεται χωρίς αργοπορία. Δεν επιτρέπονται οι θορυβώδεις και ενοχλητικές εκδηλώσεις στους διαδρόμους του σχολείου κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του.
    6. Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται στη συμπεριφορά των μαθητών κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων για λόγους πρόληψης ατυχημάτων. Οι μαθητές υποχρεούνται να παίζουν και να κινούνται στους υποδεικνυόμενους χώρους, φροντίζοντας αυτοί να διατηρούνται καθαροί. Επίσης πρέπει να σέβονται τους Κανονισμούς Λειτουργίας των κοινόχρηστων χώρων. Η τήρηση των κανονισμών είναι επιβεβλημένη όχι μόνο για λόγους εύρυθμης λειτουργίας του Σχολείου, αλλά και για λόγους ασφαλείας των παιδιών. Οι βοηθητικοί χώροι και οι χώροι υγιεινής πρέπει να διατηρούνται επίσης καθαροί.
    7. Επίσης προσοχή, υπευθυνότητα και σχολαστική τήρηση των οδηγιών λειτουργίας απαιτείται από τους μαθητές και κατά την χρήση των διαδραστικών πινάκων, των συστημάτων προβολής, των ηλεκτρονικών υπολογιστών, των εποπτικών μέσων, του αθλητικού υλικού και λοιπής υλικοτεχνικής υποδομής.
    8. Το σχολικό βιβλίο παρέχεται στους μαθητές δωρεάν και σε περιπτώσεις που κάποιοι μαθητές δεν έχουν μαζί τους βιβλία, γόμες, μολύβια κλπ, τότε τους χορηγούνται από το σχολείο για την ομαλή διεξαγωγή του μαθήματος.
  1. Οι μαθητές σέβονται τα προσωπικά αντικείμενα των συμμαθητών τους και σε καμία περίπτωση δεν τα χρησιμοποιούν χωρίς την άδεια των κατόχων τους.
  2. Η προστασία του σχολικού κτιρίου και της περιουσίας του είναι υπόθεση όλων. Όλοι οφείλουμε να προσέχουμε τα έπιπλα και τις εγκαταστάσεις του Σχολείου. Κάθε καταστροφή, εκτός από τη ζημιά και τη δυσκολία αποκατάστασης, υποβαθμίζει τον χώρο στον οποίο βρισκόμαστε πολλές ώρες την ημέρα. Γι’ αυτό διατηρούμε τους χώρους καθαρούς, δεν γράφουμε στα θρανία και στους τοίχους, δεν προκαλούμε φθορές στα έπιπλα και στο εποπτικό υλικό.
  3. Κάθε μαθητής είναι υπεύθυνος για οποιαδήποτε φθορά προκαλέσει στη σχολική περιουσία και ελέγχεται. Παράλληλα οι γονείς του οφείλουν να νουθετήσουν τους μαθητές που προκαλούν φθορές και έχουν λάβει γνώση από τον διευθυντή και τους εκπαιδευτικούς.
  4. Στις σχολικές εκδηλώσεις και γιορτές αλλά και στις διδακτικές επισκέψεις εκτός σχολείου οι μαθητές ακολουθούν τους συνοδούς εκπαιδευτικούς και συμπεριφέρονται με ευγένεια και ευπρέπεια. Σε περίπτωση που ένας μαθητής παραβαίνει με τη συμπεριφορά του τις αρχές του Σχολείου και τις υποδείξεις των συνοδών εκπαιδευτικών, ενημερώνεται ο γονέας και καλείται στο σχολείο.
  5. Εν κατακλείδι, οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι να τηρούν τον Κανονισμό του Σχολείου. Κάθε άλλο θέμα που θα ανακύπτει και δεν προβλέπεται στον παρόντα Κανονισμό θα αντιμετωπίζεται κατά περίπτωση από τον Διευθυντή και τον Σύλλογο των Διδασκόντων του σχολείου, σύμφωνα με τις αρχές της παιδαγωγικής επιστήμης και την κείμενη νομοθεσία.
  • Εξωσχολικά αντικείμενα

Απαγορεύονται στο σχολείο παντός είδους αντικείμενα που η χρήση τους μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την υγεία και τη σωματική ακεραιότητα των μαθητών. Πιο αναλυτικά οι μαθητές, εκτός από τα αναγκαία σχολικά είδη για το ημερήσιο πρόγραμμά τους, δεν επιτρέπεται να φέρνουν στο σχολείο μπάλες και παιχνίδια, πολύτιμα αντικείμενα, τιμαλφή ή άλλα υλικά.

Επίσης εντός του σχολικού χώρου οι μαθητές δεν επιτρέπεται να φέρνουν κινητά τηλέφωνα, ταμπλέτες, “έξυπνα” ρολόγια χειρός και οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική συσκευή ή παιχνίδι που διαθέτει σύστημα καταγραφής και επεξεργασίας εικόνας και ήχου (υπ’ αρ. Φ.25/103373/Δ1/22-6-2018 εγκύκλιο ΥΠ.Π.Ε.Θ.). Κάθε παρέκκλιση από τα ανωτέρω αποτελεί αντικείμενο παιδαγωγικού ελέγχου και αντιμετωπίζεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην υπ’αριθμ. 10645/ΓΔ4/22-1-2018 Υ.Α. (ΦΕΚ 120/τ.Β’/23-1-2018) παιδαγωγικά μέτρα.

  • Παιδαγωγικός έλεγχος

Το Σχολείο, ως φορέας αγωγής, έχει καθήκον να λειτουργεί έτσι ώστε οι μαθητές να συνειδητοποιήσουν, ότι κάθε πράξη τους έχει συνέπειες, να μάθουν να αναλαμβάνουν την ευθύνη των επιλογών τους και να γίνουν υπεύθυνοι πολίτες. Αν η συμπεριφορά του μαθητή δεν εναρμονίζεται με την ιδιότητά του και αποκλίνει από την τήρηση του εσωτερικού κανονισμού του σχολείου, τότε ο μαθητής αντιμετωπίζει τον παιδαγωγικό έλεγχο, σύμφωνα με τις αρχές της ψυχολογίας και παιδαγωγικής που διέπουν την ηλικία του.

Στο παιδαγωγικό αυτό πλαίσιο εμπίπτουν τα κάτωθι:

Α. Νουθεσίες

Β. Παραπομπή στον Διευθυντή

Γ. Ενημέρωση γονέων

Δ. Ενημέρωση Συλλόγου Διδασκόντων

Στ. Ενημέρωση Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου

Οι γονείς ενημερώνονται από το Σχολείο για την όποια παρεκκλίνουσα συμπεριφορά των παιδιών τους, για τη λήψη παιδαγωγικών μέτρων. Η στενή συνεργασία Σχολείου-Γονέων είναι πάντα αναγκαία και επιβεβλημένη.

Οι σωματικές ποινές δεν επιτρέπονται.

Η συνέπεια στην τήρηση τού σχολικού Κανονισμού και των καθιερωμένων κανόνων από το Υπουργείο Παιδείας, η εξαίρετη συμπεριφορά – τόσο η ατομική των μαθητών, όσο και η ομαδική των μαθητικών κοινοτήτων- εκτιμάται αναλόγως και επαινείται κατά την κρίση τού Συλλόγου των Διδασκόντων του Σχολείου.

2.10 Επίδοση και αξιολόγηση μαθητών

Κάθε μαθητής αποτελεί μια ιδιαίτερη ξεχωριστή προσωπικότητα και έχει τις δικές του ανάγκες, τα δικά του προβλήματα και τη δική του ψυχοσύνθεση. Αυτό κάνει πολύ δύσκολο και πολυσύνθετο το έργο της διαπαιδαγώγησης και αξιολόγησης του μαθητή.

Η αξιολόγηση των μαθητών συνδιαμορφώνεται από:

  • Τη συμμετοχή στο μάθημα και τις καθημερινές εργασίες της τάξης
  • Την καθημερινή προφορική επίδοση στο μάθημα της ημέρας
  • Την επίδοση στις γραπτές επαναληπτικές δοκιμασίες
  • Την επιμέλεια και τη συνέπεια στις εργασίες που έχει για το σπίτι
  • Τη συμμετοχή και συμπεριφορά στην ομάδα που ανήκει
  • Τη γενική συμπεριφορά απέναντι στους συμμαθητές και τους δασκάλους του

Ο εκπαιδευτικός ορίζει συγκεκριμένη ημέρα κάθε μήνα, κατά την οποία μπορεί κάθε γονέας/κηδεμόνας να ενημερώνεται για την πρόοδο του παιδιού του. Σε περίπτωση ανάγκης ο γονέας ή κηδεμόνας μπορεί να συναντηθεί με τον εκπαιδευτικό, αφού πρώτα τον/την ενημερώσει τηλεφωνικά για την επίσκεψή του, πάντα εκτός διδακτικού ωραρίου.

Η ενημέρωση από τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων γίνεται σε συνάντηση μετά από τηλεφωνική επικοινωνία πάντα εκτός διδακτικού ωραρίου .

Στο τέλος κάθε τριμήνου ο εκπαιδευτικός αξιολογεί τη συνολική επίδοση των μαθητών του και παραδίδει τη βαθμολογία στο Διευθυντή. Ο Σύλλογος Διδασκόντων αποφασίζει την ημερομηνία κατά την οποία οι γονείς θα ενημερωθούν για την πρόοδο των παιδιών τους και θα πάρουν τους ελέγχους προόδου. Την ημέρα εκείνη κάθε εκπαιδευτικός παρουσιάζει περιγραφικά την συνολική εικόνα του μαθητή ως
προς τη συμπεριφορά και τη μαθησιακή διαδικασία στον γονέα κηδεμόνα του. Η προσέλευση των γονέων και κηδεμόνων στις συναντήσεις που ορίζονται από το σχολείο είναι απαραίτητη. Η ενημέρωση και η επίδοση βαθμολογίας γίνονται από 13:15-14:00μμ.

  1. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
  • Σχολείο – Γονείς-Κηδεμόνες

Σε περίπτωση διαζευγμένων γονέων, ως κηδεμόνας του παιδιού ενώπιον του σχολείου νομιμοποιείται ο γονέας που έχει την κηδεμονία με δικαστική απόφαση, την οποία οφείλει να προσκομίσει στο σχολείο. Σε περίπτωση που κάποιος από τους γονείς του μαθητή δεν έχει την κηδεμονία του πρέπει το Σχολείο να ενημερωθεί άμεσα.

Οι γονείς και οι κηδεμόνες εγγράφουν το μαθητή στο σχολείο, επικοινωνούν συχνά με τον Διευθυντή και με τους εκπαιδευτικούς της τάξης, παρακολουθούν τη φοίτηση, το ήθος και τη σχολική επίδοση και ενημερώνουν υπεύθυνα το σχολείο για όλα τα ζητήματα τα οποία σχετίζονται με τον μαθητή. Οφείλουν ακόμη να γνωστοποιούν στο δάσκαλο της τάξης κάθε ιδιαιτερότητα που αφορά στη σωματική και ψυχική υγεία του μαθητή.

Ο γονέας – κηδεμόνας:

  • Δικαιούται να έχει πλήρη και υπεύθυνη ενημέρωση για το μαθητή και οφείλει να προσέρχεται στις τακτικές μηνιαίες συγκεντρώσεις, καθώς και σε τυχόν έκτακτες που ορίζει ο εκπαιδευτικός της τάξης. Επίσης οφείλει και ο ίδιος να ενημερώνει το σχολείο για θέματα που μπορεί να επηρεάζουν την επίδοση ή τη συμπεριφορά του μαθητή στο σχολείο.
  • Καλείται από τους εκπαιδευτικούς του παιδιού ή τον Διευθυντή του σχολείου, όποτε κριθεί αναγκαίο, για την πορεία του μαθητή και κυρίως όταν υπάρχουν ιδιαίτερα προβλήματα στη μάθηση ή τη συμπεριφορά του. Είναι σημαντικό να μην παραβλέπεται ότι η εμπιστοσύνη του μαθητή στο σχολείο ενισχύεται και από τη θετική στάση των γονέων προς το σχολείο και τον δάσκαλο.

Για οποιοδήποτε θέμα παιδαγωγικό, διδακτικό ή διοικητικό, οι γονείς απευθύνονται αρχικά στον αντίστοιχο εκπαιδευτικό της τάξης ή της ειδικότητας, οι οποίοι και θα διευθετήσουν το θέμα. Μόνο σε περίπτωση που παρίσταται ανάγκη απευθύνονται στο Διευθυντή του σχολείου.

Κανένας ενήλικας δεν έχει δικαίωμα να επιπλήττει ή να τιμωρεί ή να νουθετεί άλλο παιδί εκτός της οικογένειάς του στο χώρο του σχολείου.

  • Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων

Οι γονείς-κηδεμόνες οφείλουν να επικαιροποιούν τα στοιχεία επικοινωνίας τους, και να ενημερώνουν άμεσα τους εκπαιδευτικούς για κάθε αλλαγή, ώστε το σχολείο να έχει τα ισχύοντα τηλέφωνά τους και τις έγκυρες ηλεκτρονικές διευθύνσεις τους.

Οι γονείς – κηδεμόνες μπορούν και πρέπει να διαβάζουν προσεκτικά όλες τις έντυπες ανακοινώσεις που μεταφέρουν οι μαθητές (ή αναρτώνται στον πίνακα ανακοινώσεων) ώστε να ενημερώνονται για θέματα λειτουργίας του σχολείου.
Οι γονείς προσέρχονται στο σχολείο στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Μια φορά το μήνα για να πληροφορούνται για την πρόοδο και τη συμπεριφορά των μαθητών.
  • Στο τέλος κάθε τριμήνου για τη βαθμολογία.
  • Όσες φορές κληθούν εκτάκτως από τον Δ/ντή ή τον Εκπαιδευτικό.
  • Στις πολιτιστικές εκδηλώσεις του Σχολείου.
  • Στις ειδικές συγκεντρώσεις Γονέων και Κηδεμόνων.
  • Στο τέλος κάθε διδακτικού έτους για τους τίτλους προόδου – σπουδών.
  • Σε έκτακτες συναντήσεις σε χρόνο που έχουν εγκαίρως ορίσει οι εκπαιδευτικοί.
  • Σε οποιαδήποτε έκτακτη περίπτωση οι Γονείς επικοινωνούν τηλεφωνικά με το σχολείο και κανονίζουν το χρόνο συνάντησης με τη Διεύθυνση του σχολείου.

Για οποιοδήποτε παιδαγωγικό ή διδακτικό θέμα αλληλοενημέρωσης γονέων και εκπαιδευτικών, πραγματοποιείται ανάλογη συνάντηση κατόπιν συνεννόησης, σε χρόνο μη διδακτικής εργασίας.

Η Δ/νση του σχολείου και οι εφημερεύοντες είναι υπεύθυνοι δια νόμου για την ασφάλεια των παιδιών και διατηρούν τις πόρτες εισόδου και εξόδου του σχολείου τους κλειστές καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας του.

Η επίσκεψη και η παραμονή των γονέων – κηδεμόνων στους χώρους του σχολείου, την ώρα της λειτουργίας του δεν επιτρέπεται. Οι γονείς – κηδεμόνες εισέρχονται στο σχολείο μόνο κατά τις προγραμματισμένες ώρες συναντήσεων με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων και μετά από άδεια του Διευθυντή (με εξαίρεση την περίπτωση επείγουσας πρωινής ενημέρωσης εκπαιδευτικού από γονέα για τυχόν επείγον, έκτακτο θέμα).

Στις έκτακτες περιπτώσεις η είσοδος των γονέων γίνεται αποκλειστικά από την είσοδο επί της οδού Παπαδιαμαντοπούλου, όπου υπάρχει κουδούνι.

  • Σχολείο – Φορείς

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων αποτελεί την επίσημη συλλογική έκφραση της άποψης των Γονέων και Κηδεμόνων των μαθητών. Το σχολείο χρειάζεται και επιδιώκει τη συνεργασία του Συλλόγου για την προαγωγή του σχολικού έργου. Είναι προφανές ότι το εκπαιδευτικό έργο ανήκει στην αρμοδιότητα και ευθύνη των εκπαιδευτικών, του Συλλόγου των εκπαιδευτικών και του Διευθυντή του κάθε σχολείου. Τα θέματα όμως της παιδαγωγικής λειτουργίας, των ενδοσχολικών και εξωσχολικών εκδηλώσεων και το γενικότερο κλίμα στο σχολικό χώρο επηρεάζονται από την καλή συνεργασία των εκπαιδευτικών, του Διευθυντή και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

Η Σχολική Επιτροπή, το Σχολικό Συμβούλιο, η Τοπική Αυτοδιοίκηση, οι επιστημονικοί, καλλιτεχνικοί και πολιτιστικοί φορείς, πέρα από το θεσμικό τους ρόλο, είναι οι κοινωνικές συνιστώσες του σχολείου. Ένα ανοιχτό δημοκρατικό σχολείο έχει ανάγκη από τη σύμπραξη όλων αυτών, για να επιτύχει στην αποστολή του. Ο κοινωνικός περίγυρος αποτελεί το περιβάλλον μέσα στο οποίο το σχολείο αναπτύσσει το μορφωτικό έργο του.

  • Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων

Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών και μαθητριών κάθε Σχολείου συγκροτούν τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων, που φέρει την επωνυμία του σχολείου και συμμετέχουν αυτοδικαίως σε αυτόν. Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων είναι ένας σημαντικός θεσμός, αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της Σχολικής Κοινότητας και για αυτό είναι σημαντική η συμμετοχή όλων των γονέων/κηδεμόνων. Βρίσκεται σε άμεση συνεργασία με τον Διευθυντή, τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου, αλλά και με τον Πρόεδρο και τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής του Δήμου.

  • Σχολικό Συμβούλιο

Σε κάθε σχολική μονάδα λειτουργεί το Σχολικό Συμβούλιο, στο οποίο συμμετέχουν ο Σύλλογος Διδασκόντων, το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων και ο εκπρόσωπος της τοπικής αυτοδιοίκησης. Έργο του Σχολικού Συμβουλίου είναι η συμβολή του στη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας της σχολικής μονάδας. Το Σχολικό Συμβούλιο λειτουργεί συλλογικά και προτείνει παρεμβάσεις για την επίλυση θεμάτων που αφορούν στον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας της διαδικασίας της σίτισης, στην υγιεινή, στην ασφάλεια και στην πρόληψη ατυχημάτων στον σχολικό χώρο καθώς και σε ζητήματα βελτίωσης της υλικοτεχνικής υποδομής.

  • Η σημασία της σύμπραξης όλων

Ένα ανοιχτό, συνεργατικό, συμπεριληπτικό και δημοκρατικό Σχολείο έχει ανάγκη από τη σύμπραξη όλων−μαθητών/μαθητριών, εκπαιδευτικών, Διευθυντή/Διευθύντριας, ή Προϊσταμένης/Προϊσταμένου, Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, Σχολικής Επιτροπής, Τοπικής Αυτοδιοίκησης, για να επιτύχει στην αποστολή του.

  • Πολιτική του σχολείου προστασίας από πιθανούς κινδύνους

Αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών

Οι φυσικές καταστροφές παρουσιάζουν αυξητική τάση τα τελευταία χρόνια με ποικίλες συνέπειες στο ανθρωπογενές περιβάλλον. Οι σχολικές μονάδες, ως λειτουργικοί χώροι φιλοξενίας και δραστηριοποίησης ευάλωτης ομάδας του πληθυσμού, απαιτούν αυξημένο βαθμό ετοιμότητας έναντι των κινδύνων αυτών.

Για την προστασία από σεισμούς και διάφορα φυσικά φαινόμενα επικαιροποιείται τακτικά το Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου και υλοποιούνται ασκήσεις ετοιμότητας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους.

Ο Διευθυντής του σχολείου, στην αρχή του σχολικού έτους και σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων, προβαίνει σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες που προβλέπονται για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών εντός του σχολικού χώρου. Επίσης ενημερώνουν τους μαθητές/μαθήτριες για τους βασικούς κανόνες και τρόπους αντίδρασης κατά την εκδήλωση των φαινομένων αυτών.

Διευκρινίζεται ότι οι μαθητές/μαθήτριες δεν αποχωρούν από το σχολείο μόνοι τους, αλλά παραδίδονται στους γονείς/κηδεμόνες τους ή σε άλλα πρόσωπα που οι γονείς/κηδεμόνες έχουν ορίσει γραπτώς για τον σκοπό αυτό.

Τέλος, σε καταστάσεις πανδημίας ή ακραίων-επικίνδυνων φαινομένων οι εκπαιδευτικοί, μαθητές/μαθήτριες, γονείς/κηδεμόνες, Διευθυντές/Διευθύντριες, Προϊστάμενοι/Προϊστάμενες οφείλουν να συμμορφώνονται και να ακολουθούν ρητά τις οδηγίες που εκδίδουν οι εκάστοτε αρμόδιοι φορείς/υπηρεσίες: π.χ. ΕΟΔΥ, ΥΠΑΙΘ, Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας, κ.λ.π. για την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας και την ασφάλεια των μελών της.

4.2 Χώρος συγκέντρωσης σε περίπτωση ανάγκης

Ενδεικτικό παράδειγμα:

Χώρος συγκέντρωσης Α: Είναι το μπροστινό ΝΑ προαύλιο, στον οποίο συγκεντρώνονται οι μαθητές των Β, Δ1, Δ2, ΣΤ τάξεων με την καθοδήγηση και συνοδεία των εκπαιδευτικών που διδάσκουν εκείνη την ώρα.

Χώρος συγκέντρωσης Β: Είναι ο χώρος στο πίσω προαύλιο ΒΔ στον οποίο συγκεντρώνονται οι μαθητές των Α, Ε, Γ τάξεων ,καθώς και το τμήμα που εκείνη τη ώρα βρίσκεται στο Εργαστήριο Πληροφορικής με την καθοδήγηση και συνοδεία των εκπαιδευτικών που διδάσκουν εκείνη την ώρα.

4.3 Ειδικό σχέδιο αποχώρησης λόγω έκτακτων συνθηκών

Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, για την ασφάλεια των παιδιών έχει καταρτιστεί σχέδιο διαφυγής και πραγματοποιούνται ασκήσεις ετοιμότητας σε τακτά διαστήματα.

Άρθρο 5: Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας- Διαδικασίες διασφάλισης της εφαρμογής του

Ο κοινά συμφωνημένος Κανονισμός βασίζεται στην ισχύουσα νομοθεσία και στις σύγχρονες παιδαγωγικές και διδακτικές αρχές. Η τήρησή του από όλους τους παράγοντες του Σχολείου (μαθητές/μαθήτριες, εκπαιδευτικούς, άλλο επιστημονικό προσωπικό, γονείς/κηδεμόνες,

βοηθητικό προσωπικό) με αμοιβαίο σεβασμό στον διακριτό θεσμικό ρόλο τους αποτελεί προϋπόθεση της εύρυθμης λειτουργίας του σχολείου και είναι το θεμέλιο πάνω στο οποίο μπορεί το Σχολείο να οικοδομήσει για να πετύχει τους στόχους και το όραμά του.

Θέματα που ανακύπτουν και δεν προβλέπονται από τον Κανονισμό, αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση από τον Διευθυντή και τον Σύλλογο Διδασκόντων, σύμφωνα με τις αρχές της παιδαγωγικής επιστήμης και την κείμενη εκπαιδευτική νομοθεσία, σε πνεύμα συνεργασίας με όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας.

Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών και μαθητριών ενημερώνονται ηλεκτρονικά σχετικά με τον κανονισμό του σχολείου.

Άρθρο 6. Ενδοσχολική βία – πολιτική αντιμετώπισης από το Σχολείο

Στο σχολείο εστιάσαμε σε τρόπους αντιμετώπισης του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού:

α) Συνέργειες και ο συντονισμός των ποικίλων δράσεων και εφαρμοσμένων πολιτικών για την πρόληψη της βίας, καθώς και η διάχυση της πολιτικής για ένα βαθύ δημοκρατικό σχολείο, αποτελούν προτεραιότητες του Σχολείου και του διδακτικού προσωπικού για την πρόληψη της βίας.

β) Εστιασμένη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε φαινόμενα βίας και εκφοβισμού, ρατσισμού, cyber bullying, ομοφοβίας κ.ά., ώστε να υπάρχει κοινή προσέγγιση στην αναγνώριση, στον χειρισμό και στην αντιμετώπιση των περιστατικών.

γ) Έμφαση σε δράσεις κατά του εκφοβισμού από το σχολείο με συστηματικές δράσεις ευαισθητοποίησης των μαθητών στη διαφορετικότητα τόσο στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, όσο και με διάχυση σε όλα τα μαθήματα.

δ) Υλοποίηση δημιουργικών δραστηριοτήτων, όπως προβολή βίντεο, σκάκι, θεατρικά παιχνίδια, παρεμβάσεις πολιτισμού και αθλητισμού, δραστηριοτήτων που έχουν σχέση με τέχνη, με βιβλία, δραματοποίηση, ζωγραφική για τη δημιουργία ομάδων και την καλλιέργεια της αίσθησης της ομάδας.

ε) Ενίσχυση της συνεργασίας με τους γονείς και ενεργοποίηση των Συλλόγων Γονέων.  Λειτουργία ομάδων γονέων με τη συμμετοχή και των εκπαιδευτικών. Δημιουργία μηχανισμών για τη διάδοση των καλών πρακτικών και της εμπειρίας που έχει αποκτηθεί είτε μέσω ιστοσελίδας είτε μέσω εκδηλώσεων.

στ) Τακτική ενημέρωση και συζήτηση με τους μαθητές.

Τρίκαλα    1/10/ 2021

Ο Διευθυντής

Παπαγεωργόπουλος Αντώνιος

 

 

 

 

 

 

 

                                                                      Εγκρίνεται

 

 

 

 

Ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου

(οποίος έχει την παιδαγωγική ευθύνη του σχολείου)

Δαραράς Αναστάσιος

 

 

 

Ημερομηνία: ………………………………………………….

          O Διευθυντής Εκπαίδευσης

Τρικάλης Χρήστος

 

 

 

 

 

Ημερομηνία: ………………………………………………….

Comments are closed.