twitter
rss

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites
7 Δεκ

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στην ενότητα Ευ ζην – Ζω καλύτερα, η οδική ασφάλεια και η κυκλοφοριακή αγωγή προάγουν τις δεξιότητες, που κρίνονται ως απαραίτητες για μια ασφαλή οδική κυκλοφορία. Η εκπαίδευση για την οδική ασφάλεια επιδιώκει την ενδυνάμωση της στάσης και των κινήτρων για τη δημιουργία μιας νοοτροπίας, που διαπνέεται από την ασφαλή οδική κυκλοφορία. Η νοοτροπία αυτή έχει δύο διαστάσεις: την ατομική και την κοινωνική. Η ατομική αποβλέπει στη συμμετοχή στην οδική κυκλοφορία με αυξημένη ευαισθησία και επαγρύπνηση, σχετικά με τους οδικούς κινδύνους και η ομαδική χαρακτηρίζεται από κοινωνική ενσυναίσθηση σε σχέση με τους άλλους/ες χρήστες του οδικού δικτύου. Στοχεύοντας στη διαμόρφωση ενσυνείδητης και υπεύθυνης χρήσης του οδικού δικτύου από τους μαθητές/τριες στους/στις οποίους/ες απευθυνθήκαμε στον κ. Γεώργιο Γκαραγκούνη, δάσκαλο οδήγησης της σχολής οδηγών  «ΓΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΣ» και γονέα του σχολείου μας, ο οποίος με πολλή ευχαρίστηση αποδέχτηκε την πρόσκλησή μας, ήρθε και μίλησε στα παιδιά με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων οδικής ασφάλειας. Η οδική ασφάλεια, καθόσον εξετάζει όλες τις παραμέτρους (πινακίδες σήμανσης, συμπεριφορά του πεζού, συμπεριφορά του ποδηλάτη, συμπεριφορά του επιβάτη, ασφαλής μετακίνηση από και προς το σχολείο), παράλληλα με την διδακτική μεθοδολογία που ακολουθείται από τους δασκάλους υπό το πρίσμα μιας ολιστικής προσέγγισης, την ενεργή εμπλοκή των μαθητών/τριών στην διερεύνηση με βιωματικό τρόπο, θα αποφέρει σημαντικά ερεθίσματα και δεξιότητες στους μαθητές. Ο κ. Γιώργος αναφέρθηκε στον κοκ, σε περιπτώσεις προτεραιότητας και σωστής συμπεριφοράς στον δρόμο, έκανε τους μαθητές να συμμετέχουν ενεργά και να αφομιώσουν πολλά από όσα άκουσαν και λεπτομερώς απαντήθηκαν στις ερωτήσεις που του έθεσαν. Είμαστε ευγνώμονες για τον πολύτιμο χρόνο που αφιέρωσε και τον ευχαριστούμε πολύ για την εξαιρετική ενημέρωση που έκανε στους μαθητές μας.

 

Comments are closed.